Späť

KLUB mužov, ktorí nestarnú, ale dozrievajú

Názov projektu KLUB mužov, ktorí nestarnú, ale dozrievajú

Klient HUBERT J.E.

Obdobie realizácie 2023

KLUB mužov, ktorí nestarnú, ale dozrievajú

 Zhrnutie projektu

Jedným z dôležitých pilierov budovania značky Karpatské brandy sú príbehy a ľudia. Legendárne Karpatské brandy (KB) má síce svoj príbeh, no vďaka dobe, v ktorej vznikalo, zostali konkrétne osobnosti skôr v úzadí. Príbeh značky sme sa preto rozhodli budovať na príbehoch zaujímavých a inšpiratívnych mužov. Pretože „Brandy nestarne, ale dozrieva“, rovnako ako mnoho mužov, ktorí tvoria hlavnú cieľovú skupinu brandy. V našom seriáli natívnych rozhovorov „KLUB mužov“ predstavujeme osobnosti, ich životné príbehy, a to pod hlavičkou značky Karpatské brandy.

Predstavenie projektu

Rubrika „KLUB mužov“ s predstaviteľmi cieľovej skupiny. Zo zaujímavých mužov, každého s jeho vlastným príbehom, sme nepriamo urobili tváre značky. Postavili sme ich tiež do pozície mikro-influencerov na sociálnych sieťach.

 Výzva a cieľ

Tradičná slovenská značka KB má svoju obrovskú základňu fanúšikov v starších ročníkoch, ktoré neradi skúšajú nové či inovované produkty. Mladšie generácie ju už veľmi nepoznajú, uprednostňujú skôr trendové zahraničné značky. Cieľom bolo nájsť zaujímavý content pre PR a sociálne siete a pripomenúť cieľovej skupine, strednej generácii mužov legendárny produkt KB, jeho varianty a novinky. Bolo dôležité nájsť nástroje, ako zviditeľniť značku nielen komunikačne, pripomenúť verejnosti jej históriu, unikátny proces výroby, ale zároveň ju aj priamo priniesť medzi zákazníkov.

Stratégia a plán

Založením rubriky rozhovorov „KLUB mužov“ so zaujímavými predstaviteľmi cieľovej skupiny sme vytvorili prakticky neobmedzený priestor pre vytváranie atraktívneho obsahu. Zo zaujímavých mužov, každého s jeho vlastným príbehom, sme nepriamo urobili tváre značky. Postavili sme ich tiež do pozície mikroinfluencerov na našich, ale neraz aj vlastných sociálnych sieťach, a to v spojení noblesného a akostného brandy. Tento komunikačný koncept nám umožňuje komunikovať aj tak legislatívne limitovaný produkt, ako je alkohol v súlade so zákonom, a pritom hodnotne a atraktívne.

Realizácia

Projekt pozostáva zo seriálu natívnych rozhovorov umiestnených primárne na webovej stránke značky pod samostatnou záložkou „KLUB mužov, ktorí nestarnú ale dozrievajú“.

Seriál rozhovorov: má samostatné predstavenie aj na všetkých platformách sociálnych sietí, kde formou postov, fotodokumentácie a citácií predstavujeme jednotlivých zaujímavých členov Klubu.

Mediálne využitie:  inšpiratívne rozhovory so širokým spektrom zaujímavých  inšpiratívnych mužov – Slovákov, akými sú napríklad prezident svetového rybárskeho zväzu, kuchár- majster sveta, tréner olympijského družstva, ale aj marketér, digitalny manažér, spevák či športový redaktor, má kvalitný potenciál v medializácii neplatenou i platenou formou.

Výsledky

Kvalitné natívne výstupy  pomáhajú  budovať brand KBŠ  a prinášajú z dlhodobého hľadiska význam a pozitívnu odozvu. Klient oceňuje nielen komunikačnú rovinu, ale aj kvalitu projektu a počíta s dlhodobým potenciálom  a rozvíjateľnosťou v ďalšom období.

  • Počet rozhovorov: 20 inšpiratívnych mužov
  • Počet uverejnení medializácia:   39 PR článkov rozhovorov
  • Počet zverejnení na sociálnych sieťach : 20
  • Kumulovaný REACH medializácia: 57 226
  • Kumulovaný REACH SoMe: 1 404 620
  • Engagement SoMe: 28 106
  • Celkovo impresie: 1 534 721
  • Budget : náklady na realizáciu projektu komplet: 2000.- Eur

PRime time Slovensko

+421 2 672 67 340

primetime@primetime.sk

Einsteinova 23, Digital Park II. Blok C, 851 01 Bratislava

Zobraziť mapu

PRime time PR Česká republika

+421 905 248 814

info@primetimepr.cz

Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1

Zobraziť mapu

Kontaktujte nás

Napíšte nám