Názov projektu KLUB mužov, ktorí nestarnú, ale dozrievajú
Klient HUBERT J.E.
Obdobie realizácie 2023
Jedným z dôležitých pilierov budovania značky Karpatské brandy sú príbehy a ľudia. Legendárne Karpatské brandy (KB) má síce svoj príbeh, no vďaka dobe, v ktorej vznikalo, zostali konkrétne osobnosti skôr v úzadí. Príbeh značky sme sa preto rozhodli budovať na príbehoch zaujímavých a inšpiratívnych mužov. Pretože „Brandy nestarne, ale dozrieva“, rovnako ako mnoho mužov, ktorí tvoria hlavnú cieľovú skupinu brandy. V našom seriáli natívnych rozhovorov „KLUB mužov“ predstavujeme osobnosti, ich životné príbehy, a to pod hlavičkou značky Karpatské brandy.
Rubrika „KLUB mužov“ s predstaviteľmi cieľovej skupiny. Zo zaujímavých mužov, každého s jeho vlastným príbehom, sme nepriamo urobili tváre značky. Postavili sme ich tiež do pozície mikro-influencerov na sociálnych sieťach.
Tradičná slovenská značka KB má svoju obrovskú základňu fanúšikov v starších ročníkoch, ktoré neradi skúšajú nové či inovované produkty. Mladšie generácie ju už veľmi nepoznajú, uprednostňujú skôr trendové zahraničné značky. Cieľom bolo nájsť zaujímavý content pre PR a sociálne siete a pripomenúť cieľovej skupine, strednej generácii mužov legendárny produkt KB, jeho varianty a novinky. Bolo dôležité nájsť nástroje, ako zviditeľniť značku nielen komunikačne, pripomenúť verejnosti jej históriu, unikátny proces výroby, ale zároveň ju aj priamo priniesť medzi zákazníkov.
Založením rubriky rozhovorov „KLUB mužov“ so zaujímavými predstaviteľmi cieľovej skupiny sme vytvorili prakticky neobmedzený priestor pre vytváranie atraktívneho obsahu. Zo zaujímavých mužov, každého s jeho vlastným príbehom, sme nepriamo urobili tváre značky. Postavili sme ich tiež do pozície mikroinfluencerov na našich, ale neraz aj vlastných sociálnych sieťach, a to v spojení noblesného a akostného brandy. Tento komunikačný koncept nám umožňuje komunikovať aj tak legislatívne limitovaný produkt, ako je alkohol v súlade so zákonom, a pritom hodnotne a atraktívne.
Projekt pozostáva zo seriálu natívnych rozhovorov umiestnených primárne na webovej stránke značky pod samostatnou záložkou „KLUB mužov, ktorí nestarnú ale dozrievajú“.
Seriál rozhovorov: má samostatné predstavenie aj na všetkých platformách sociálnych sietí, kde formou postov, fotodokumentácie a citácií predstavujeme jednotlivých zaujímavých členov Klubu.
Mediálne využitie: inšpiratívne rozhovory so širokým spektrom zaujímavých inšpiratívnych mužov – Slovákov, akými sú napríklad prezident svetového rybárskeho zväzu, kuchár- majster sveta, tréner olympijského družstva, ale aj marketér, digitalny manažér, spevák či športový redaktor, má kvalitný potenciál v medializácii neplatenou i platenou formou.
Kvalitné natívne výstupy pomáhajú budovať brand KBŠ a prinášajú z dlhodobého hľadiska význam a pozitívnu odozvu. Klient oceňuje nielen komunikačnú rovinu, ale aj kvalitu projektu a počíta s dlhodobým potenciálom a rozvíjateľnosťou v ďalšom období.
Einsteinova 23, Digital Park II. Blok C, 851 01 Bratislava
Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1