Názov projektu Uviedli sme značku HalfPrice na Slovensko
Klient HalfPrice
Obdobie realizácie 2022
HalfPrice je poľský obchodný reťazec, ktorý sa počas roka 2022 úspešne etabloval na slovenskom trhu a to hneď v troch mestách – Nitra, Žilina a Zvolen. Agentúra PRime time mala pri počas otvorenia niekoľko dôležitých úloh: vysvetľovať úplne nový koncept nakupovania off-price a priviesť počas otvorenia a po otvorení čo najviac zákazníkov do predajní s ohľadom na lokálne záujmy zákazníkov. Správne zvolenými aktivitami, spoluprácami a bohatým programom sme dosiahli penetráciu kľúčových posolstiev u zákazníka a rekordnú návštevnosť, ktorá predbehla iné európske predajne.
Cieľom agentúry bolo správne zvolenými PR aktivitami v stanovenom budgete vysvetliť zákazníkovi nový koncept, ktorý prichádza na Slovensko a zároveň v deň otvorenia prilákať čo najviac zákazníkov do novootvorených predajní. Najväčšou výzvou bolo vystavanie skladby programu pre návštevníkov s ohľadom na lokálne záujmy. Pri plánovaní aktivít sme museli počítať s hroziacou zmenou pandemických opatrení. Z predajne HalfPrice v Žiline sme historicky prvýkrát zorganizovali live vysielanie rádia, do ktorého sa mali možnosť zapojiť aj návštevníci predajne.
Kampaň sme rozdelili na dve fázy:
Počas roku 2022 sme otvorili prvý HalfPrice v Nitre a následne boli otvorené predajne v Žiline a vo Zvolene. Najväčší úspech zaznamenalo otvorenie HalfPrice v Žiline.
HalfPrice v Žiline bol otvorený 22. 9. 2022 v nákupnom centre OC Mirage. Otvoreniu predchádzala silná teasovacia kampaň s využitím media relations v afinitných médiách, lokálna OOH kampaň, rádio kampaň v rádiách Expres a Fun Radio, spolupráca s rádiom Europa 2 a vysoký zásah sme získali spoluprácou s lokálnymi influencermi.
Opening sme postavili na pútavom programe, ktorý zahájila moderátorská dvojica zo Sketch Bros – Oliver a Samo. Moderátori sprevádzali zákazníkov celým dňom v sprievode súťaží o hodnotné ceny. Počas dňa prichádzali na predajňu influenceri, čím sme dosiahli nepretržite celodennú vysokú návštevnosť.
Druhou významnou spoluprácou bolo spojenie s populárnym domácim futbalovým klubom MŠK Žilina. Okrem propagácie HalfPrice na štadióne pri zápasoch sme futbalistov priviedli na predajňu, čo vyvolalo veľký záujem u návštevníkov. Najúspešnejším projektom bolo live vysielanie Sketch Bros rádia Europa 2 priamo z predajne HalfPrice, počas ktorého bola návštevnosť najvyššia.
HalfPrice sa rýchlo etabloval na slovenskom trhu. Spojením spomínaných PR aktivít cieľový zákazník pochopil koncept off-price. O koncept a novinku sa zaujímali nielen zákazníci, ale aj médiá, o čom svedčí až 74% medializácie bez platenej podpory. Kampaň na otvorenie žilinskej predajne dosiahla kumulovaný zásah cca 3, 1 mil.
Aj napriek obavám z umiestnenia Halfprice v OC Mirage, ktorý nie je TOP obchodným centrom v Žiline, dosiahla vďaka našim PR aktivitám pri otvoreni návštevnosť vyše 10 000 zákazníkov a najvyšší obrat spomedzi všetkých launchov HalfPrice na zahraničných trhoch.
Einsteinova 23, Digital Park II. Blok C, 851 01 Bratislava
Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1